Anomal Tillvaro

The BLAUG is Back!

Kategori: Allmänt

Nu tar jag tag i bloggen igen! Inget mer avbrott nu, inga fler ursäkter - nu kör vi!
 
... inte så många besökare och läsare kvar men då poängterar jag ännu en gång att jag skriver mestadels för mig själv, som en liten dagbok - om det jag skriver intresserar någon får framtiden utvisa.
 
Jag hade ett gäng unika besökare såg jag nu den gångna helgen, eftersom jag behandlat MMA-sporten i ett antal inlägg misstänker jag att det hade att göra med att vår blågula fighter Alex Gustafsson gjorde en bragdmatch och var millimetrar från att knipa UFC-bältet i lätt tungvikt, kanske det historiskt mest prestige-fyllda bältet i UFC. Returmatch är att vänta och det finns stora möjligheter att jag skriver mer om det framöver.
 
Sedan, som en liten ursäkt för mycket, att jag varit off någon månad nu är att jag har varit lite dålig, vet fortfarande inte vad det var för skit jag drabbats av men blev bättre av migränmedicin jag gör nu en kraftfull comeback!
 
Jo, i övrigt har mitt liv skakats om mycket på sistone, jag är tillbaks i Sundsvall med mera - cirkeln är sluten!
 
Snart kommer inlägg upp där klassiska ämnen som Träning och Samhällsproblem blandas med lite nya teman, kommer bli skoj att bränna av lite bokstäver här igen!
 
/A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: