Anomal Tillvaro

TRÄNING MED STORT T

Kategori: Träning

Nyårslöfte eller bara ytterligare en jojo-period av träning? Spelar egentligen ingen roll, efter en höst av extremt osunt leverne och över tio kilo i viktöktning med minimal träning har gjort att jag från att redan varit ur form gått till en katastrof-form. Detta ska det dock bli ändring på nu då jag kastar mig in i den mest frenetiska träning någonsin!
 
MÅL: viktnedgång 10Kg (från 109Kg) med definierad figur som följd! Några styrkemål har jag ännu inte satt upp men det kommer. Först och främst måste jag transformera mig från fetto till normal människa.
 
Tillvägagångssätt: Långa promenader(minst en mil om dagen) och tung styrketräning så gott som varje dag. Begränsad mängd förnöjelser.
 
RIKTIGA MÄN VÄGER TVÅSIFFRIGT!
 

NU KÖR VI!

 
 

Kommentarer

  • Salmi säger:

    Ditt tillvägagångssätt borde även omfatta skidor. Den ultimata träningen!

    2014-02-10 | 19:54:57

Kommentera inlägget här: