Anomal Tillvaro

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Hösten är verkligen på god väg att ta över just nu, vädret haglar och har sig, uscha! Det var ett tag sedan jag såg snö nu men det är inte direkt så att jag längtar efter vintern, snarare så att jag längtar efter att dra till varmare breddgrader igen!

I Måndags var jag hos Roggah och såg senaste UFC galen ännu en gång, avnjöt Randys match lite ölkorv och sallad! Gårdagen glömmer jag helst så den som påminner mig om den bör passa sig jäkligt noga!!

Annars så laddar jag väl mest inför Dannes inflyttningsfest på lördagen och nöter rätt mycket poker för tillfället!

Poker

BR: 12735 (+1735)

Här kommer lite bilder från i helgen iaf. (Första bilden gör jag nåt som kallas "krabban", marcus påhitt, andra bilden är jag och Tim helt inne i MMA, sedan har vi Olle och Mackan och lite läskande dryck på sista bilden!)




Kommentarer

  • Kai Hansen säger:

    Tar verkligen VÅREN över nu? :)
    Btw, vad gammal du har blivit, snart är du äldre än mig (?)

    2007-08-31 | 17:58:57
  • Tippe säger:

    Haha.. lite felskrivning där! Ditt andra påstående filtrerar jag bort direkt!

    2007-08-31 | 21:05:59

Kommentera inlägget här: